v/H. Larsson-Fedde
11/1975: Levert som RYUTAI MARU til Ryutu Kaiun K.K., Kobe, Japan
00/1977: Solgt til Shinsei Senpaku K.K., Kobe, Japan
00/1978: Solgt til Cedar Navigation SA, Panama, nytt navn CEDAR
00/1980: Solgt til Marubeni Oceano Corp., Panama
00/1985: Solgt til English Electric Leasing Ltd ( Beta Maritime Services Ltd ) Grimsby, UK, nytt navn DAHLIA
09/1988: Solgt til K/S Iver Falcon ( Iver Bugge Management A/S) Larvik, nytt navn IVER FALCON
09/1988: Innmeldt NIS nr 321 LAJX2
10/1989: Overført til K/S Iver Falcon II ( Iver Bugge Management A/S ) Larvik
06/1993:Overført til K/S Iver Falcon II ( Kjelman & Tenvig A/S ) Oslo, nytt navn FALCONER
07/1993: Solgt til Pink Star A/S ( Kjelman & Tenvig A/S ) Oslo, nytt navn PINK STAR
07/1996: Overført til Pink Star Shipping Ltd( Pink Star A/S) Oslo
03/2002: Solgt til India for opphugging. Ankom Alang den 16/3-2002
Maskineri:
Dieselmotor 2takt enkeltvirkende - 6 cylindere diam. 760x1550mm,
lisensbygget ved Isikawajima Harima Heavy Ind. Aioi, Japan