v/H. Larsson-Fedde.
02/1951: Levert som ANNAVORE til A/S Vore v/Gunstein Stray & Sønn, Farsund
00/1954: Solgt til Skibs A/S Sunnmøres Rederi v/ J. Hagenæs, Ålesund, nytt navn KING REEFER
00/1954: Overført til Rederiet Reefer v/ Johan Hagenæs, Ålesund
00/1957: Solgt til Et ve Balik Kurumu Umum Mudurlugu, Istanbul, Tyrkia, nytt navn KAR
00/1969: Solgt til Denizcilik Bankasi TAO & D.N.Deniz Nakliyati TAS, Istanbul, Tyrkia
00/1973: Solgt til Kiran Gemi ve Makine Sanayii, Istanbul , Tyrkia
00/1974: Omdøpt TAHIR KIRAN
00/1975: Forenget .42.2'-Brutto:1.335 t. Net:734 t. Dim:74,43m-9,75m-3,87m
00/1990: Solgt til Salim Guclu, Istanbul, Tyrkia , nytt navn GUCLU 4
00/2005: Overført til Salim Guclu, Wonsan, Nordkorea
01/2006: Forliste i storm utenfor breakwater i Tartous havn den 20/1 på reise fra Marmarasjøen med en last av marmorsten. Kapteinen og ett av mannskapet omkom.
Maskineri:
Dieselmotor, 2takt enkltvirkende, 8cylindere, diameter 368 x 482 mm. Maskineri bygget ved Crossley Brothers Ltd, Manchester, England.