v/H. Larsson-Fedde.
07/1979: Levert som WORLD YOUTH til Liberian Petunia Transports Inc( World Wide
Shipping Agency Ltd) Monrovia, Liberia
00/1983: Solgt til Banner Star Shipping Corp, Pireus, Hellas, nytt navn KANARIS
00/1986: Solgt til SA Monegasque D'Adm. Maritime et Arienne, Valetta, nytt navn ANARIS
09/1988: Solgt til K/S Hansa Bulk 4 ( R.S. Platou Asset Management A/S ) Oslo,
nytt navn HANSA VISITOR
09/1988: Innmeldt NIS nr 315 LAHV2
06/1989: Solgt til K/S SDS Bulk I ( Sverre Ditlev Simonsen & Co) Oslo
08/1989: Omdøpt VINNI
01/1991: Overført til K/S SDS Bulk I ( Skips A/S Eidsiva ) Oslo
00/1992: Overført til K/S SDS Bulk I ( Nomadic Shipping A/S, Bergen) Oslo
05/1992: Solgt til A/S Rederiet Odfjell ( Nomadic Shipping A/S ) Bergen,
nytt navn NOMADIC DUCHESS
01/1993: Overført til A/S Rederiet Odfjell ( Nomadic Management A/S ) Bergen
07/1994: Solgt til Norchem Shipping A/S, Bergen
11/1995: Solgt til Balaji Industrial Corp Ltd( Pearl Ships Ltd) Bombay, India,
nytt navn BALAJI DIPLOMAT
00/1998: Overført til Balaji Industrial Corp Ltd( Balaji Ship Management Pvt. Ltd) Bombay
08/2000: Solgt til Radiant Shipping Ltd., Mumbai, India, nytt navn RADIANT CANOPUS
01/2003: Solgt til Hong Kong Hongsheng Shipping Co Ltd ( Fuzhou Hening Shipping ) Panama ,
nytt navn FIVE STARS COSMOS
06/2003: Overført til Hong Kong Hongsheng Shipping Co. Ltd( Dalian Chain Shipping
Management Co. Ltd ) Panama
01/2008: Overført til Hong Kong Hongsheng Shipping Co. Ltd( Fuzhou Hanxing
Shipmanagement Co Ltd ) Panama
00/2009: Overført til Hong Kong Hongsheng Shipping Co Ltd( Hanxing Ship
Management Co Ltd ) Panama
11/2009: Solgt til China for opphugging den 25/11-2009
Maskineri:
Dieselmotor, 2-takt/enkltv., 6-sylinder, syl. dim.: 670 x 1.700 mm,
bygd ved Mitsui Engineering & Shipbuilding Co., Tamano, Japan.