v/H. Larsson-Fedde.
01/1989: Levert som PROBO BANGOR til Probo Bangor Shipping Pte. Ltd ( Torvald Klaveness & Co A/S ) Oslo
01/1989: Innmeldt NIS nr 465 LAMO2
11/1991: Overført til K/S A/S Bangor ( Torvald Klaveness & C. A/S) Oslo
05/2001: Overført til Probo Bear Inc( Torvald Klaveness & Co. A/S) Majori, Marshall Islands, nytt navn PROBO BEAR
08/2003: Overført til Probo Bear Inc ( Prime Marine Management ) Majori, Marshall Islands
01/2007: Solgt til Gulf Riyad Shipping INC( Gulf Nav. Holding PJSC) Majuro, nytt navn GULF RIYAD
06/2011: Solgt til Pan Chinese Shipping Comp Ltd., Panama, nytt navn PAN CHINESE NO 1
09/2011: Omdøpt HUA DI
12/2012: Solgt til Taizou Welye Ship Scrapping Co., Raixing for opphugging den 19/12-2012.
Maskineri:
Dieselmotor, 2takt enkeltvirkende 4-sylinder, syl. dim.: 800 x 2.592mm. B&W maskineri lisensbygget ved Hyundai Engine & Machinery Co. Ltd, Ulsan, Sør-Korea.