v/ H. Larsson-Fedde.
09/1936: Levert som TERJE 2 til United Whalers Ltd., London, UK
00/1940: Rekvirert av The Royal Navy, London, nytt navn HMS BOARHOUND
00/1945: Tilbakelevert United Whalers Ltd., London, nytt navn TERJE 2
00/1953: Solgt til Hector Whaling Ltd ( Bugge & Krogh- Hansen) London. UK
00/1956: Solgt til Brødrene Skudem, Husø og nedrigget
07/1957: Solgt til Skips A/S Holby ( Jan Erik Dyvi) Oslo, nytt navn MONS
00/1957: Ny motor: Deutz BHK 500 Fart:
12/1960: Solgt til Magnus Solheim. Trondheim, nytt navn ISJENTA
11/1961: Forlenget 37.2'- Brutto: 498 t. Net: 293 t. Dwt:600 tonn
00/1961: Ny motor: Alpha BHK 350 Fart: 9 knop
00/1963: Overtatt av Forsikringsselskapet Neptun A/S, Kristiansand S
01/1964: Solgt til Peder Norvoll m.fl., Hamarsøy, Ålesund, nytt navn VESTBERG
00/1964: Solgt til Skips A/S Vesthav ( Per A. Stokkvåg) Ålesund
01/1971: Solgt til Alf Stokkereit, Steinsbu, Ålesund
04/1972: Solgt til Thorleif Gamst, Tromsø
00/1973: Ny motor: Alpha BHK 600 Fart: 11,8 knop
00/1977: Overtatt av Skjervøy og Nordreisa Sparebank, Tromsø
05/1978: Solgt til Beer Line SA, Panama, nytt navn ELENA BIN
12/1978: Forlatt av mannskapet 35 n.m. utenfor Pula med maskinskade. Slept til Ancona, lastet med sigaretter, tatt i arrest. Våren 1984 solgt på auksjon til Castracani Shipyard i Ancona for opphugging