v/H. Larsson-Fedde.
09/1978: Levert som BETH til P/R Beth ( A/S Bil l) Oslo
10/1986: Solgt til Rothes Maritime Inc ( A/S Bill ) Panama
00/1987: Overført til Rothes Maritime Inc ( L. Gill-Johannessen A/S ) Panama
10/1988: Solgt til P/R Beth (L. Gill-Johannessen A/S ) Oslo
10/1988: Innmeldt NIS nr 335 LAIK2
08/1989: Solgt til Dyvi Bulkshipping A/S ( Jan Erik Dyvi A/S ) Oslo
00/1990: Omdøpt DYVI PACIFIC
06/1998: Solgt til Baal Maritime SA ( Phoenocean Ltd ) Panama, nytt navn NORBAY
11/2001: Solgt til Delft Sh.Co(A.M.Nomikos Transwold Mar.Agencies S.A)Nassau, nytt navn TOBY S
11/2002: Solgt til Bluesky Nav.Co(Astoria Maritime S.A)Kingstown,St.Vincent& Gren,nytt navn FIVOS
10/2004: Overført til Bluesky Nav. Co( Fujian Guantou Sh.Co )Kingstown, nytt navn LONG GUAN
05/2005: Overført til Bluesky Nav.Co ( Astoria Maritime Co ) Phnom-Penh, Cambodia
02/2009: Solgt til Dragon Treasure Shipping Ltd ( Fujian Guanhai Shipping Co. Ltd ) Panama
10/2012: Solgt til China for opphugging. Ankom Chongming den 18/10-2012
Maskineri:
Dieselmotor, 2-takt/enkeltv., 6-sylindere, diam.: 760 x 1.550mm. Sulzer maskineri lisensbygget av H. Cegielski Z.P.M., Poznan, Polen.