v/H. Larsson-Fedde, Farsund.
06/1972: Levert som HEINBURG til Condor Reederei OHG, Wien, Østerrike
00/1972: Omdøpt NAD MONARCH
00/1973: Solgt til P/R M/S Nad Monarch ( Peter Døhle Schiffahrts K/G ) Hamburg
00/1975: Solgt til P/R M/S Atlantic Earl( Horst Zeppenfeld) Hamburg, nytt navn ATLANTIC EARL
00/1980: Ny motor: MAK BHK 2990
00/1981: Overført til P/R M/S Atlantic Earl (Reederei Horst Zeppenfeld Gmbh & Co.K/G) Panama
00/1986: Overført til P/R M/S Atlantic Earl (Reederei Horst Zeppenfeld Gmbh & Co.K/G) Limassol
06/1987: Solgt til Skips A/S Ringve, Heimdal, Trondheim, nytt navn RINGVE
03/1990: Solgt til Paal Wilson & Co. A/S,Hop, Bergen, nytt navn RINKO
03/1993: Solgt til ANS Korntransport III (Paal Wilson Management A/S, Hop) Bergen
12/1995: Solgt til Eidesvik Invest A/S, Bømlo ( Continental Ship Management A/S ) Bergen
12/1995: Ommålt:Brutto:2.627 tonn.NET:1.657 tonn
04/1997: Solgt til Rinko A/S, Bømlo ( Continental Ship Management A/S ) Bergen
08/1999: Solgt til Caiano Shipping A/S ( Continental Ship Management A/S ) Bergen
09/2001: Solgt til Lymar Maritime Co., Pireus, Hellas, nytt navn RINKO I
11/2002: Overført til Leader Shipping Services SA., Belize City, Belize
00/2003: Omdøpt - UNITY
10/2003: Solgt til Dayton Marine SA ( Sekur Holdings Inc ) Panama, nytt navn DAYTON
12/2006: Solgt til Fortune Maritime Services Ltd., Panama
03/2007: Overført til Fortune Maritime Services Ltd ( Kevser Maritime & Ship Chart) Panama,
nytt navn KEVSER II
05/2011: Solgt til Tyrkia for opphugging. Ankom Aliaga den 30/5-2011