v/H. Larsson-Fedde
00/1904: Levert som LARS RIISDAHL til Lars Riisdahl m.fl., Skudeneshavn
00/1909: Solgt til Oskar Kjeldsen m.fl., Skudeneshavn
00/1915: Overført til A/S L. Riisdahl( Oskar Kjeldsen) Skudeneshavn
00/1916: Solgt til Henrik Larsen, Hasseløy, Haugesund
00/1917: Innsatt motor: Grei BHK 55 Fart:
00/1917: Solgt til ett Konsortium, Haugesund
00/1926: Solgt til N. P. & O. L. Thesen, Cape Town, South Afrika, U.K.
00/1928: Ny motor: Bolinder BHK 90 Fart
00/1932: Solgt til Sandwich Bird Guano Proprietary Ltd., Cape Town
00/1933: Solgt til Stephan Bros. Ltd., Cape Town, South Afrika
00/1936: Ny motor: Bergius BHK 40 Fart:
00/1941: Overtatt av Ministry of War Transport, Cape Town, South Afrika
06/1942: Sank etter brann den 20/6-1942 ved Tobruk