v/H. Larsson-Fedde.
00/1919: Levert som OLESA til SA. Nav. Espanola ( Manuel Garcia del Moral ) Valencia, Spania
12/1922: Solgt til T.H. Skogland & Søn A/S, Haugesund, nytt navn PER SKOGLAND
05/1923: Solgt til Sunderland S.S.Co.Ltd ( Freear & Dix ) Sunderland, UK, nytt navn CAMBERWAY
00/1930: Overført til Sunderland S.S.Co.Ltd( H.D. Gilbert ) Sunderland,UK
12/1933: Solgt til D/S A/S Tento ( M. Clausen ) Haugesund, nytt navn TENTO
08/1934: Solgt til Skibs A/S Maureen ( Rich Peterson ) Sandefjord, nytt navn MARGOT
06/1936: Solgt til D/S A/S Margot ( Fridtjof Kristiansen ) Oslo
01/1937: Grunnstøtte den 14/1-1937 nær Madsbolstrand på reise Porsgrunn til Middlesbrough med props. Refloat.
03/1937: Solgt til Th. Liimann, Tallin, Estland, nytt navn HARJURAND
00/1941: Overført til T. Liimann & others, Tallin, Estland
08/1941: Minesprengt den 29/8-1941 i Finskebukta. Reparert
01/1942: Rekvirert av U.S. Navy dept. (Merritt Chepman Scott) Panama, nytt navn DODECANESE
05/1946: Overført til United States Shipping Administration, Panama
00/1946: Solgt til Soc. de Nav. Miraflores S.A., Panama
00/1949: Overført til Miraflores S.A., Panama
00/1952: Solgt til Leolga Cia.de Nav., Panama
10/1955: Opphugget i Jacksonville. Påbegynt 3/10-1955
Maskineri:
Triple dampmaskin, 3 cylindere diam. 12.0"-20.0"-32.0". Maskineri bygd ved Alexander Hermanos, Barcelona, Spania. Kjeler bygget ved Astilleros Cardonia, Barcelona, Spania.