v/H. Larsson-Fedde
04/1955: Levert som BOW PLATE til Skips-A/S Hassel (A/S Rederiet Odfjell ) Bergen
04/1964: Solgt til Den Norske Amerikalinje A/S, Oslo, nytt navn SUNNDALSFJORD
09/1973: Solgt til Bruusgaard, Kiøsterud Skibs A/S (Bruusgaard Kiøsterud & Co) Drammen, nytt navn HERMELIN
00/1977: Overført til Bruusgaard, Kiøsterud Skibs A/S (Thoresen International A/S) Drammen.
10/1979: Solgt til Comp Nav. Arafura SA. (Fullwind Maritime Ltd.) Panama, nytt navn ARAFURA DUA
08/1980: Omdøpt FULLWIND LUCKY
08/1980: Solgt til Taiwan for opphugging. Ankom E. Chang Iron & Steel Works Co. Ltd, Kaohsiung 6/8.
Maskineri:
Dieselmotor, 2T EV, 7 cylindere diam. 760x1500mm. Gøtavermen maskineri lisensbygget ved Uddevallavarvet, Uddevalla, Sverige.