v/H. Larsson-Fedde.
00/1939: Levert som LIKOMBA til Afrikanische Frucht Co.A/G( Reed. F. Laisz Gmbh)Tiko, Tyskland
00/1945: Rekvirert av De allierte styrker
00/1947: Solgt til Liberian Government, Monrovia, Liberia, nytt navn MALAKAL
00/1953: Solgt til Monrovia Industrial & Maritime Corp.,Monrovia, nytt navn PRESIDENT TUBMAN
06/1954: Solgt til Hans Kvåle, Strandvik, Bergen, nytt navn STRANDØY
02/1957: Solgt til Skips A/S Hjelmen( R.O. Dyrstad, Dyrstadgrend ) Florø, nytt navn HJELMEN
00/1957: Ny motor: Union BHK 150 Fart: 7,5 knop
03/1966: Solgt til Ola H. Økland P/R, Auklandshamn, Florø, nytt navn FRILAND
03/1969: Solgt til Sverre Jacobsen P/R, Auklandshamn, Haugesund
00/1971: Ny motor: Normo BHK 280 Fart: 9 knop
03/1972: Overført til Olav H. Økland P/R, Auklandshamn, Haugesund, nytt navn HØIEVARDE
00/1977: Overført til P/R Høievarde ( Olav H. Økland, Auklandshamn ) Haugesund
06/1982: Overført til P/R Billy & Ruben Økland, Auklandshamn, Haugesund
05/1984: Solgt til A/S Fagerheim, Haugesund
05/1985: Solgt til Tor Torkelsen, Minde, Haugesund, nytt navn TORSJØ
06/1986: Omdøpt ORMSJØ
12/1987: Solgt til Arnfinn Nilsen, Farsund, Haugesund
01/1988: Solgt til P/R Lillegutt ( Supply Service Management A/S, Farsund ) Haugesund
11/1989: Solgt til A.G.H. Holmqvist, Stockholm, Sverige, nytt navn VIRAN F
00/1990: Videre skjebne ukjent/Further information unknown