v/H. Larsson-Fedde
Bygd med Compound 2 cyl. motor
09/1945: Levert som VIC 102 til Ministry of Transport, Lowestoft, UK
00/1961: Solgt til A/S Tananger (H. Sandøy) Stavanger, nytt navn SANDAL
00/1961: Ny motor: Lister Blackstone BHK 245 Fart 7 knop
00/1962: Overført til Harald Sandøy, Stavanger
00/1962: Ny motor: Lister Blackstone BHK 400 Fart: 8 knop
00/1965: Solgt til Olav Johannessen P/R, Stavanger
00/1966: Solgt til Sigmund Stenersen P/R, Torvastad, Haugesund
00/1970: Ny motor: Stork BHK 285 Fart: 8 knop
00/1971: Solgt til Martin Stabben, Kristiansund, Haugesund
00/1974: Solgt til Georg Gabrielsen, Honningsvåg, Haugesund
00/1980: Solgt til Frank Stene Hansen, Honningsvåg, Haugesund
11/1985: Solgt til Alta Sandfrakt A/S, Elvebakken, Haugesund
12/1987: Solgt til Magnar Svendsen, Søreidgrend, Haugesund, nytt navn HILMINA
02/1993: Solgt til Kysttransport A/S, Stord, Haugesund
08/1994: Solgt til Mikrotrans A/S, Bruhagen, Kristiansund N
11/1994: Ommålt: BRUTTO: 166 tonn. NET: 81 tonn. Lengde: 32,20m
10/1995: Solgt til Olav J. Kvalvik, Rødøy, Sandnessjøen
01/1998: Solgt til Tor Odin A/S, Narvik, Sandnessjøen
00/2018: Fremdeles i fart/ Still in service