v/H. Larsson-Fedde.
12/1942: Levert som KREPS til Die Deutsche Kriegmarine, Admiral Norwegen (Vorpostenboot NN 02).
05/1944: Mai: Omdøpt Vorpostennummer V 6301.
07/1944: Landsatt ved Lopphavet 17/7 etter hun ble bombet av allierte fly.
00/1945: Vraket overtatt av Den Norske Stat, Oslo, nytt navn KREPS
06/1948: Solgt til Hvalfanger A/S Suderøy ( Knut Knutsen OAS) Haugesund, nytt navn SUDERØY X
00/1960: Solgt til Østfold Skipsopphugning, Greåker, Sarpsborg.
07/1961: Solgt til Pål Myrvågnes, Tjørvåg.
07/1961: Solgt til Ole Torrissen & Sønner, Halsa, Bodø.
07/1961: Ombygd til fiskefartøy ved Skudenes Notbakeri & Slip A/S. Brutto: 374 tonn. Net: 131 tonn.
Dim: 138.0'- 25.3'- 13.7.'
05/1962: Ny motor: Wichmann BHK 700 Fart: 11 knop, omdøpt OLE TORRISSEN
00/1968: Forlenget 14.0'- Brutto: 420 tonn. Net: 179 tonn.
00/1983: Ombygd og forlenget 1,20m. Brutto: 499 tonn. Net: 244 tonn.
01/1990: Solgt til Kornelius Roaldsen Fiskebåtrederi A/S ( Erling Roaldsen ) Bodø, nytt navn ROALDSEN SENIOR
12/1999: Solgt til Senior Shipping A/S, Vedavågen, Bodø, nytt navn SENIOR
01/2000: Overført til Senior Shipping A/S, Vedavågen, Kopervik.
04/2000: Omdøpt ANDREA
10/2000: Ombygd til tankskip: Brutto: 499 tonn.
10/2004: Overført til Andrea Shipping A/S, Vedavågen, Kopervik.
11/2007: Solgt til Tonny A/S, Sævelandsvik, Kopervik, nytt navn TONNY
12/2007: Overført til Tonny A/S, Sævelandsvik, Åkrehamn.
01/2017: Solgt til Barents Ocean A/S, Harstad.
00/2021: Fremdeles i fart/ Still in service
Maskineri:
Dampmaskin, 3 sylindere diam. 15"-26"-44". Maskineri bygget ved Moss Verft & Dokk.
Kjeler samme.