v/H. Larsson-Fedde.
01/1970: Levert som SIRIUS til Det Bergenske Dampskibsselskab, Bergen
00/1974: Forlenget 23.6'- Brutto: 599 tonn. NET: 445 tonn. Dwt: 1.402 tonn
Dim: 85,52m- 12,55m- 6,88meter, omdøpt NORNEWS EXPRESS
11/1981: Overført til Bergenske Pulp & Paper Carrier A/S (Det Bergenske D/S) Bergen
03/1985: Overført til K/S Bergenske & Euro Trans A/S (Det Bergenske D/S) Bergen
03/1985: Solgt til Torkel Alendal, Haugesund
03/1986: Overført til P/R Nornews Express ( Torkel Alendal) Haugesund
08/1986: Omdøpt PAPER EXPRESS
12/1986: Overført til P/R Paper Express (Torkel Alendal) Haugesund
06/1989: Overført til P/R Ty ANS (Torkel Alendal) Haugesund
09/1989: Innmeldt NIS: Nr 691 LLEF3
01/1995: Solgt til J. P. Strøm Shipping A/S, Trondheim, nytt navn TORELLO
01/1995: utmeldt NIS: LHMH , ommålt: Brutto: 1.944 tonn. Net: 811 tonn
07/2000: Solgt til Ships Torello A/S, Stjørdal, Trondheim
09/2000: Overført til Ships Torello A/S (Stjørdal Sjøtransport A/S) Panama
01/2003: Solgt til Wisjø A/S (Stjørdal Sjøtransport og Skipsmekling A/S) Trondheim
01/2003: Innmeldt NIS: LAVY5
02/2004: Omdøpt BALTIC STAR
06/2004: Overført til Wisjø Shipping A/S (Stjørdal Sjøtransport A/S) Trondheim
03/2005: Solgt til Trans Mediterranean, Wonsan, Nord Korea , nytt navn RIAD STAR
06/2005: Solgt til Mustafa Salem Altomi (Phoenicia Maritime LLC) Wonsan, nytt navn AL BUSHRA
00/2006: Overført til Mustafa Salem Altomi (Phoenicia Maritime Co) Libya
09/2008: Solgt til Alawaj Maritime Transport Co (Phoenicia Maritime Co) Libya
00/2010: Solgt til Alnaseem Akbahri Mar. Transport Co (Phoenicia Mar. Co) Libya
01/2011: Solgt Tyrkia for opphugging. Ankom Aliaga 6/1-2011