v/H. Larsson-Fedde.
02/1882: Levert som BOSTON CITY til Thomas Furness & Co.,West Hartlepool, UK
00/1891: Overført til Furness,Withy & Co.,West Hartlepool, UK
00/1897: Solgt til A/S Norman ( H. Blom & F. Ohlsen ) Fredriksvern, nytt navn NORMAN
03/1899: Solgt til Otto Banck, Helsingborg, Sverige, nytt navn ARLA
11/1915: Solgt til Ewald Fock, Helsingborg, Sverige
11/1915: Solgt til William A. Stranne, Gøteborg, Sverige
02/1917: Sprang lekk i isen og sank i Limfjorden på reise Newcastle til Aalborg med kull. Hevet/ rep.
02/1918: Solgt til Rederi A/B Svenska Lloyd, Gøteborg, Sverige, nytt navn ACACIA
12/1918: Solgt til Ångf. A/B Thule, Gøteborg, Sverige
11/1919: Overført til Rederi A/B Svenska Lloyd, Gøteborg, Sverige
04/1920: Solgt til A/B August Leffler & Son ( Ivar Lignell ) Gøteborg
05/1920: Solgt til Einar Stensrud, Skien
06/1920: Solgt til Chr. Hjelm Bang, København, Danmark
04/1923: Solgt til Rederi A/B Cargo ( B. Carlstrøm ) Helsingborg, Sverige, nytt navn FREJ
07/1933: Solgt til Allan Børjesson, Helsingborg, Sverige
11/1933: Solgt til Rederi A/B Suecia ( Helge Norlander ) Stockholm, Sverige
10/1934: Solgt den 27/10-1934 til S.A. Cantiari di Bortovenere, La Spezia for opphugging.
Maskineri:
Compound dampmaskin, 4 cylindere diam. 2x34.0" - 2x58.0". Maskineri bygget ved Blair & Co. Stockton on Tees, England. Kjeler samme.