v/H. Larsson-Fedde
02/1975: Levert som NORDLANDSFJORD til Hydros Tankskips A/S, Oslo
00/1976: Overført til Hydroship A/S, Oslo
00/1977: Forlenget 12,60m.Dødvekt:4.089 t.Brutto:1.874 t.Net:1.297. Dim:84,61m-13,01m-6,43m
00/1978: Solgt til Rederi-I/S Coastaltanker( Terkildsen & Olsen A/S) Århus, Danmark (NOK 9.000.000) Konvertert til mudderskip/sandskip. 2 x sandpumper, hver 1.125BHK/839kW. 3 lasterom med lastekapasitet 2.050m³
01/1979: Omdøpt TERKOL
00/1980: Solgt til Rederi K/S Terkol Ral, Århus, Danmark.
00/1986: Solgt til Kurt Oswald Schmidt, Hamburg, Tyskland, nytt navn KUDDL
00/1986: Omdøpt TERKOL
00/1988: Solgt til Mette Jensen ( Kurt Oswald Schmidt ) Hamburg, Tyskland
00/1990: Overført til Mette Jensen ( Kurt Oswald Schmidt) Aabenraa, Danmark
00/1990: omdøpt BALTIC KIES I
00/1993: Solgt til Baltic Kies ApS, Aabenraa, Danmark
00/2001: Overført til Baltic Kies Aps ( Stema Shipping A/S ) Aabenraa, Danmark
05/2003: Solgt i til Interballast I BV( Sas van Gent Versloot Zandzuig- & Transportbedr. BV, Sint Jansteen, Holland, nytt navn INTERBALLAST I
12/2019: Solgt til Ims Christos XXIV SA, Lome, Togo, nytt navn INTER
02/2021: Omdøpt INTER I
00/2021: Still in service/ Fremdeles i fart
Maskineri
Dieselmotor 4takt enkeltvirkende - 8 cylindere diam. 370x400mm. Maskineri bygd ved Klöckner-Humbolt-Deutz A/G. Køln. Tyskland