v/H.Larsson-Fedde.
9/1916: Carl Nikolaus Andersson, Gøteborg, Sverige - LILLY
/1917: Forl.16.7'-Brutto: 298 tonn. Net: 171 tonn Dim: 38,74m- 6,88m- 3,16m
/1926: Rederi A/B Raneberg (Carl A.Abrahamsson) Gøteborg - LILLY
/1933: Rederi A/B Lilly (Johan Østerlind & Olaf Pettersson) Gøteborg - LILLY
12/1934: Lars Kirkebø, Bergen - LILLY I
/1936: Lars Kirkebø m.fl., Bergen - LILLY I
10/1940: Beslaglagt av Den Svenske Regjering - LILLY I
10/1940: Stockholms Rederi A/B Svea (Statens Trafikkomission)Stockholm - LILLY I
12/1944: Lars Kirkebø m.fl., Bergen - LILLY I
/1953: Paul Todal, Kristiansund - LILLY I
/1954: Ny motor: Hjelset Motor BHK 240,
/1964: Nils Soleim (Rolf Wagle) Kristiansund - LILLY I
/1965: Gard Gullaksen P/R, Kristiansund - LILLY I
/1970: Petter O. Pettersen P/R, Vegsund, Ålesund - LILLY I
/1971: Leif Eriksen P/R, Ålesund - LILLY I
/1972: Lars Dybvik, Langevåg, Ålesund - LILLY I
11/1985: Birger M. Larsen, Steinsland, Bergen - LILLY I
4/1988: Kondemnert den 8/4-1988 og opphugget
Compound dampmaskin - 2 cylindere diam. 13"-20".
Maskineri bygget ved P. Larsson, Torskog, Sverige - kjeler samme
Se også
http://www.warsailors.com/singleships/lillyI.html