v/H.Larsson-Fedde.
7/1911: Dampskibsselskabet Gausta (Herbjørn Svalastoga) Skien - TINN
/1917: A/S I/S for Dampskibsfart på Tinnsjøen (H.Svalestoga) Skien - TINN
/1930: D/S Gausta og Tinn A/S (Herbjørn Svalestoga) Skien - TINN
/1942: J.Moe Hakkelberg,Skien-ommålt: BRT:177 t.NET:90 tonn
/1943: Westergaard & Co.,Oslo - NORDWALL
/1945: Westergaard & Co.u.off. adm., Oslo - NORDWALL
/1946: Skibs A/S Trik (S.Thomassen,Levanger) Trondheim - NORDWALL
/1947: omdøpt - LEVANGER
/1950: Skibs A/S Trik (Tobias Lund,Levanger) Trondheim - LEVANGER
6/1954: Lars & Petter Berge,Ølensvang, Haugesund - LEVANGER
6/1954: ny motor: Wichmann BHK 150 Fart: 8 knop- ombygd til lastebåt DWT:170 tonn.BRT:127 tonn.NET:58 tonn.Dim:93.7'- 19.0'- 8.5'
1/1956: Gabriel Meling P/R, Stavanger - LEVANGER
2/1957: Gods Dampskibsselskabet Trafik, Fredrikstad - HALDEN I
/1964: Roald A.Rodin, Fredrikstad - KILE
/1965: Elias & Kjell Møgster, Espevær, Haugesund - KILE
/1966: omdøpt - NORVÅG
/1969: Holger Odland P/R, Vormedal, Haugesund - NORVÅG
/1971: Odd Hånes P/R,Rovde, Ålesund - NORVÅG
/1977: ny motor: Wichmann BHK 300
6/179: P/R Rimstad (Ingvald Rimstad) Ålesund - NORVÅG
4/1980: P/R Odd Hånes & Co (Odd Hånes,Rovde) Ålesund - NORVÅG
9/1980: P/R Holm (Steinar Holm,Bindalseidet) Ålesund - NORVÅG
6/1985: Kondemnert og strøket av skipsmatrikkelen 4/6-1985
9/1985: Opphugget av Skipsbrukt, Kristiansund N.
Maskineri
Triple dampmaskin 3 cylindere diam. 10"-16"-27". Maskineri bygget ved Kristiansand Mek. Verksted. Kjeler samme.
Se også
http://www.warsailors.com/homefleet/shipsn.html#Nord
Maskineri
Innsatt i 1955 - Dieselmotor 2 takt enkeltvirkende. 3 cylindere diam. 280x320. Wichmann Motorfabrikk A/L.