v/H. Larsson-Fedde
04/1968: Levert som LENNO til A/S Ila & Lilleby Smelteverker, Tromsø
00/1970: Overført til A/S Ila & Lilleby Smelteverker ( Lykkes Rederi A/S ) Tromsø
12/1979: Solgt til Simon Møkster, Stavanger, nytt navn STRILNES
09/1984: Overført til P/R Strilnes ( Simon Møkster ) Stavanger
02/1985: Solgt til Norsk Leasing & Factoring A/S, Stavanger
00/1986: Ny motor: Caterpillar BHK 900 Fart:
05/1986: Solgt til Norsk Leasing & Factoring A/S Lefac, Ålesund, nytt navn VALDERØY
01/1987: Solgt til Lefac Finans A/S, Oslo/Harstad, nytt navn KILBULK
07/1987: Forliste 27/7 ca 100 meter øst av Mikkelbåen og sank på reise Årdal til Måløy.
Maskineri:
Dieselmotor, 4-takt enkltvirkende 8-sylinder, diameter 222 x 292 mm. 800 BHK ved 900 o. min. Maskineri bygget ved Lister Blackstone & Co. Ltd, Stamford, England.