v/H.Larsson-Fedde.
8/1943: Norsk Tysk Rederi A/S(Ditlef Lexow) Oslo - TOPDALSFJORD II
/1945: Krigsmarine Arsenal Drondheim - TOPDALSFJORD II
/1945: Satt på land i Stenvaagsundet
/1946: Direktoratet for fiendlig eiendom(Den Norske Stat) Oslo - TOPDALSFJORD II
4/1946: Norsk Bjergningskompani A/S,Bergen, Trondheim - ULLER
/1946: Hevet og reparert
3/1969: Karl Refsnes P/R,Refsnes, Trondheim - ULLER
9/1972: Misje Mek.Verk.A/S(Kåre Misje & Co) Bergen - JOMI
/1973: ny motor: Normo BHK 780
/1974: K/S A/S Jaki, Bergen - ULLER
/1976: ny motor: Alco BHK 3560 Fart: 15 knop
7/1987: Polaris Towage Ltd.,Valetta, Malta - WILMA
2/1988: J.T.S.Sjøfarts A/B,Varberg, Sverige - WILMA
6/1990: Eide Shipping Ltd.A/S,Høylandsbygd, Bergen - EIDE CHIEF
3/1993: Taubåtkompaniet A/S, Trondheim - BOA CHIEF
5/2001: Taubåtkompaniet A/S,San Lorenzo, Honduras - BOA CHIEF
12/2003: A.Q.Reda Sea Shipping Co.Ltd.,Limassol, Cypros - OCEAN CHIEF
/2004: omdøpt - OCEAN LADY
/2005: Elenmar Maritime Ltd., Panama - OCEAN LADY
1/2008: I brann den 2/1-08 i Ceuta etter lengre tid i opplag.Beordret ut på dypt vann for å slukke ilden.Den 3/1sank hun på dypt vann ca.8 n.m. utenfor Ceuta. Norsk Bjergingskompagni
Maskineri
Triple dampmaskin 3 cylindere diam. 14"-23.5"-38"x27". Maskineri bygget ved Mjellem & Karlsen, Bergen. Kjeler Fredrikstad mek. Verksted, Fredrikstad.
1976 Ny motor Alco BHK 3560