12/1911 - Levert som motorskonnert av N.V. Verf de Zeeland, Hansweert, Nederland for N.V. Zeemotoorschip Angelina v/ J van Rompu, Terneuzen, Nederland - ANGELINA 1916 - Solgt til Skibs A/S Stjernen v/ Herman Jacobsen & Co, Sarpsborg - nytt navn - STJERNE Videresolgt til Skibs A/S Activ I v/ W. Archer, Larvik - nytt navn - AKTIV I 1917 - Solgt til Skibs-A/S Aktiv I v/ Peder Bogen, Sandefjord. Ny motor installert: 1 råoljemotor, Bolinder. 2-takt/enkltv., 2-sylinder, syl. dim.: 16,56” x 16,14”. 120 BHK. Bygget av J. & C. G. Bolinders Mek. Verkstads Aktiebolag, Stockholm, Sverige. 1921 - Johan Rasmussen & Alex. Lange, Sandefjord ble managers. 1922 - Solgt til J. G. Schwartz A/B v/ D. Arwidsson, Norrköping, Sverige - nytt navn - GETÅ II 1924 - Solgt til Fabricia Nacional de Papel S.A., Montevideo, Uruguay - nytt navn - F.N.P. 1970 - Solgt til Fluviamar S.A., Montevideo - nytt navn - EL CEIBO 1984 Solgt til Branson S.A., Montevideo - nytt navn - BRANSON 1987 - Solgt til El Maizal S.A., Montevideo. 1988 - Solgt til Dranor S.A., Montevideo. 1992 - Solgt til Argrodind. Arapoty S.r.l. / Polmar S.r.l., Asuncion, Paraguay - nytt navn - ATTYS 2002 - Solgt til Agua Viva S.A., Asuncion - nytt navn - ARAMI 2007 - Status endret til “Laid-Up”. 2011 - Status endret til “Hulked”.
Maskineri: 1911 Raaoljemotor, 2-takt/enkltv., 2–sylinder. Maskineri bygget ved De Kromhout Motoren Fabriek, Amsterdam, Nederland. 1917 Raaoljemotor, 2-takt/enkltv., 2-sylinder, syl. dim.: 16,56” x 16,14”. Bhk 120. Maskineri bygget aved J. & C. G. Bolinders Mek. Verkstads Aktiebolag, Stockholm, Sverige.