v/H. Larsson-Fedde
09/1920: Levert som SULØY til E.O. Gotten, Ålesund
00/1925: Solgt til C. Bertun, Ålesund
07/1927: Solgt til A/S Suløy ( Andr. Flem ) Ålesund
00/1932: Forlenget 12.7'- Brutto: 161 tonn. Net: 63 tonn
00/1937: Solgt til A/S Suløy ( Edv. Leira ) Ålesund
04/1944: Skadet under eksplosjonen i Bergen 20. april 1944. Kilde: RA/S-1643/D/De/L0050.
00/1950: Overført til A/S Nørøy ( Edv. Leira ) Ålesund
00/1951: Ny motor: Crossley BHK 450 NHK 71 Fart: 9 knop
00/1952: Solgt til A/S Suløy ( Tore B. Flem ) Ålesund
00/1960: Solgt til A/S Suløy ( Odd Falkevik ) Ålesund
04/1963: Solgt til Ole Aune, Heimdal, Trondheim
00/1966: Solgt til Ivar Grøtting, Å i Åfjord, Trondheim
00/1968: Solgt til Roald Tørhaug, Å i Åfjord, Trondheim
00/1971: Forlenget 9,5'- Dødvekt: 183 tonn. Brutto: 150 tonn. Net: 71 tonn
00/1971: Ny motor: Brunvoll BHK 200 Fart: 10 knop
00/1972: Solgt til Sverre T. Ulsund P/R, Austafjord, Trondheim
00/1980: Solgt til Idar Paulsen, Øksningen, Sandnessjøen
00/1981: Solgt til Brødrene Aarsæther Båtsfjord A/S, Sandnessjøen
00/1982: Overført til Brødrene Aarsæther Båtsfjord A/S, Vardø
00/1995: Solgt til Arvid Ingar Dalen, Treungen, Vardø
05/2001. Solgt til antagelig ny eier som ikke opprettholdt registreringsplikten.
Brukt som flytebrygge
03/2018: Slettet den 5/3-2018 som flytebrygge