4/1911 - Levert fra Akers mek. Verksted, Kristiania til C. Mathisen m. fl., Bergen - BURSTAD 12/1912 - Overført til A/S D/S Burstad v/ C. Mathisen, Bergen. 8/1917 - Solgt til Rederi-A/S Vestlandske Lloyd v/ Brødrene Olsen, Stavanger. 4/1921 - Solgt til D/S A/S Solvang v/ Jens Gjerdesjø & Christian Haaland, Haugesund. 1/1922 - Solgt for til D/S A/S John Knudsen v/ John August Knudsen & Christian Haaland, Haugesund - nytt navn - SOLSTAD 12/1923 - Solgt til S.A. Gerardera y Commericial Menendez Bethy (Francisca Capos), Punta Arenas, Chile - nytt navn - APOLO 1929 - Solgt til Tyrer, Landgreen & Co., Valparaiso, Chile. 1933 - Rederiet omdøpt til Tyrer y Landgreen, Valparaiso. 1940 - Solgt til Juan Tyrer, Valparaiso. 1942 - Solgt til Martinez, Pereira y Cia. Ltda, Valparaiso. 1955 - Solgt til Messrs. Sali Hochschild, Caldera, Chile for hugging. Nedrigget. 7/1956 - Rapportert sunket under slep.
Maskineri: Triple dampmaskin, 3 cylindere diam. 17.0"-29.0"-47.0". Maskineri bygget ved Akers Mek Verksted, Kristiania. Kjeler samme.