1/1878 - Levert fra William Bruce Thompson, Caledon Shipyard, Dundee, Scotland til A. Roy & Sons, Arbroath, Scotland - FAIRPORT
1881 - Solgt til A. Wallace, London, England.
1883 - Solgt til G. Rayner, London.
1884 - Solgt til J. J. Wallace, London. - Videresolgt til W. Lamplough & Co., London.
1887 - Solgt til J. & J. Macfarlane, London/Glasgow, Scotland.
1889 - Solgt til McFarlane Shipping Co. Ltd, Glasgow.
1890 - Solgt til Wood Bros. Ltd, Cardiff, Wales.
1891 - Solgt til J. Gilmour & Son, Cardiff. - Videresolgt til Shamrock Shipping Co. of Liverpool Ltd, Cardiff.
1893 - Innkjøpt til Norge av C. Røthing & H. O. Sundfør, Haugesund - nytt navn - ODIN
1896 - Overført til C. Røthing, Haugesund.
1911 - Solgt til Jacob Ringen, Haugesund.
22.12.1911 - Grunnstøtte i tett tåke og snøtykke på Madsebøl Strand ved Hanstholm, Danmark mens hun var på reise fra Drammen til Haugesund med trelast.
1912 - Kondemnert.
Maskineri:
Compound dampmaskin, 2 cylindere diam. 18.3"-36.3". Maskineri bygget ved William Bruce Thompson, Caledon Shipyard, Dundee, Skottland. Kjeler samme.