v/H. Larsson-Fedde
04/1978: Levert som KOREAN DOOL til Far Eastern Maritime & Transport Co Ltd, Busan, Korea
00/1978: Solgt til Phostiva Comp Nav. SA, Syros, Hellas, nytt navn THEKOS
00/1983: Overført til Phostiva Comp Nav. SA ( Filia Maritime Agency SA ) Syros, Hellas
00/1988: Solgt til Fairsky Shipping & Trading SA, Pireus, Hellas, nytt navn JOHN M
11/1988: Solgt til K/S Staholm ( A/S Hav-Helmer Staubo & Co) Oslo, nytt navn STAHOLM
11/1988: Innmeldt NIS nr 357 LAKP2
07/1990: Solgt til Kutup Yildizi Denizcilik ve Ticaret Ltd. Sirketi( Resit Kalkavan Denizcilik ve Ticaret Ltd Sirketi) Istanbul, Tyrkia, nytt navn HACI RESIT KALKAVAN
07/2004: Solgt til Pina Denizcilik ve Nakliyat A.S, Istanbul, Tyrkia, nytt navn TURHAN BEY
01/2007: Overført til Pina Denizcilik ve Nakliyat A.S( Marvel Int. Managem.. & Transport Ltd)Istanbul
05/2011: Solgt til Bosman Maritime SA( Umar Denizcilik ve Orman Urunleri DIS Ticaret Ltd Sti), Zanzibar, Tanzania, nytt navn TURHAN BAY
06/2016Solgt til Tyrkia for opphugging ved Izmir Geri Donusum. Ankom Aliaga den 25/6-2012.
Maskineri:
Dieselmotor, 2takt enkeltvirkende, 6 cylindere diam. 760x1550mm. Sulzer maskineri lisensbygget ved Hitachi Zoosen, Yokohama, Japan.