v/H. Larsson-Fedde.
06/1950: Levert som BRAVORE til A/S Vore (Gunstein Stray & Søn) Farsund
00/1954: Solgt til Skibs A/S Sunnmøres Rederi (J. Hagenæs) Ålesund, nytt navn PRINCE REEFER
00/1954: Overført til Rederi Reefer (Johan Hagenæs) Ålesund
00/1958: Ny motor: Nohab BHK 1356 Fart: 11 knop
00/1967: Solgt til Decidous Fruit Co. S.A ( Fratelli de Nadai ) Panama, nytt navn PRINCE
02/1968: Grunnstøtte den 10/2-1968 i pos. N 28.04', E 34.27'. Refloat og boksert til Massawa.
00/1972: Rapportert opphugget i Massawa den 8/5-1972.
Maskineri:
Dieselmotor, 2takt enkltvirkende, 8cylindere, diameter 368 x 482 mm. Maskineri bygget ved Crossley Brothers Ltd, Manchester, England.