v/H. Larsson-Fedde.
05/1910: Levert som BUSTA til Chr. Salvesen & Co., Leith, Skottland
02/1916: Overført til The France Navy, nytt navn CAPRICORNE
10/1919: Tilbakeført til Chr.Salvesen & Co., Leith, Skottland, nytt navn BUSTA
01/1930: Solgt til D/S A/S King ( S. Utne Lothe ) Haugesund
00/1933: Overført til D/S A/S King ( Adolf Lothe ) Haugesund
00/1939: Solgt til H. Berentsen, Stavanger
00/1940: Solgt til A/S Transport ( Eilert Østbø ) Stavanger
00/1941: Ny motor: Wichmann BHK 140 Fart: 9 knop
00/1945: Solgt til Monrad Sætre m.fl., Bergen
00/1950: Overført til Martin Sætre m.fl., Bergen
00/1955: Solgt til Sivert Rundhaug, Kopervik
00/1956: Solgt til Gunnar A. Farstad P/R, Ålesund, nytt navn GOALD
00/1957: Solgt til Rederiet Goald ( Bjarne P. Grytten ) Ålesund
00/1959: Solgt til Oskar Westmoen, Farsund, nytt navn KATLAND
00/1959: Grunnstøtte på et undervann skjær utenfor Mandal. Berget
00/1962: Solgt til Lars M. Berge P/R, Haugesund
05/1963: Solgt til opphugging i Norge