1/1981 - Levert fra Ishikawajima-Harima Heavy Ind., Kure, Japan for Neptune Iota Lines Ptr. Ltd., Singapore - NEPTUNE PEGASUS 1989 - Solgt til Golf Shipping Pte. Ltd. (Stena Shipping), Singapore - nytt navn - STENA CONQUEST 1990 - Solgt til Wind Conquest K/S (Thome Ship Management Pte. Ltd, Singapore), Oslo - nytt navn - WIND CONQUEST (Med dette skipet fulgte også endel problemer. Det viser seg snart at skottene mellom tankene, i gass-sonen, er helt opprustet. Skipet får en lengere tid på verksted i Singapore. Det ble skiftet ut ca 1.200 tonn stål i tankene. En dyr sak for de deltagere som var involvert i kjøpet). 1991 - Solgt til Malaysian International Shipping Corp., Port Kelang, Malaysia - BUNGA KERANJI 2000 - Solgt til Sea Spray Shipping Ltd., Valletta, Malta - nytt navn - LATO M Videresolgt samme år til Beauty Holdings Ltd., Panama - nytt navn - SORENA 2004 - Nytt navn - RENA. Samme eier. Ankom 22/07 til Chittagong, Bangladesh for hugging.
Maskineri: Dieselmotor, 2-takt/enkeltv.10-sylindret, diam. 570 x 620 mm. IHI Pielstick maskineri lisensbygget ved Ishikawajima-Harima Heavy Ind.(Pielstick) Aioi, Japan.