v/H. Larsson-Fedde
00/1908: Levert som TRITON 18 til Comp. General des Bateux Parisiens, Rouen, Frankrike
00/1940: Solgt til V. Rostel, Paris, Frankrike
00/1943: Solgt til A/S Nordag, Oslo
00/1945: Overtatt av Direktoratet for fiendtlig eiendom, Oslo
00/1947: Solgt til Ole Jacob Meidell-Olsen, Oslo
00/1947: Solgt til Fredrikstad Bukser og Lekterkompani A/S ( S. Stensvik) Fredrikstad
00/1951: Solgt til Lars Hauge, Haugesund for avrigging
00/1951: Solgt til Jacob J. Jacobsen m.fl., Haugesund, nytt navn FRIHAV
00/1952: Ny motor: Wichmann BHK 90 Fart: - ommålt: Brutto: 146 tonn
00/1956: Overført til Jacob J. Jacobsen P/R, Haugesund
00/1957: Ommålt: Brutto: 175 tonn. NET: 88 tonn
00/1960: Ny motor: Wichmann BHK 180 Fart: 8 knop
00/1969: Solgt til Lars Jekteberg P/R, Stavanger
00/1974: Ny motor: General Motors BHK 365 Fart:
00/1976: Solgt til Odd Førre P/R, Haugesund
00/1977: Overført til P/R Frihav ( Odd Førre) Haugesund
11/1988: Solgt til Skrue A/S, Haugesund
01/1990: Solgt til Sjuve Ship Gjenvinningsindustri, Kristiansand
04/1991: Strøket av skipsmatrikkelen den 29/4-1991 som opphugget av Brødrene Anda, Stavanger