v/H. Larsson-Fedde
08/1976: Levert som STAD SCOTIA til I/S Stad Pipecarrier( Sverre Farstad & Co) Ålesund
02/1984: Solgt til I/S Stad Pipecarrier( Seaforth Mar. Ltd) Aberdeen, nytt navn SEAFORTH SCOTIA
04/1987; Solgt til Simon Møkster, Stavanger, nytt navn STRIL SUPPLIER
05/1987: Solgt til Nor-Supply A/S ( Langholmen Maritime Base A/S ) Egersund,
nytt navn SEA TRANSPORTER
09/1987: Overført til Nor-Supply A/S ( Langholmen Maritime Base A/S) Tromsø
09/1987: Innmeldt NIS nr 058 JXOT3
07/1988: Solgt til Sea Transporter( Thormod Teigland, Egersund) Tromsø
12/1988: Solgt til Sea Bunker A/S, Oslo, Tromsø
07/1989: Solgt til High Sea Bunker A/S, Drammen, Tromsø
08/1989: Overført til High Sea Bunker A/S, Nassau, Bahamas
00/1990: Solgt til Sealion Transporter Ltd ( Sealion Shipping Ltd ) London, UK,
nytt navn SEALION TRANSPORTER
00/1991: Omdøpt CECILIE VIKING
00/1992: Overført til Sealion Transporter Ltd( Viking Supply Ships Ltd) London, UK
00/1996: Solgt til Consensus Offshore K/S( Care Offshore SA ) Kingstown, St. Vincent & Grenadines,
nytt navn RED MARTIN II
01/1998. Solgt til Seabulk Martin II Inc( Soc.de Services Maritimos) Kingstown
00/2001: Overført til Seabulk Martin II Inc( Seabulk Offshore SA) Majuro, Marshall Islands,
nytt navn SEABULK MARTIN II
01/2006: Solgt til Seabulk Offshore Vessel Holdings Inc( Seabulk Offshore SA) Majuro
03/2007: Solgt til Phenix Associates Ltd, Port Harcourt, Nigeria, nytt navn SIR VINCENT
00/2022: Still in service/ Fremdeles i fart