v/H. Larsson-Fedde
12/1980: Levert som HAPPY SPRITE til New Eastern Ltd & Astre Tankers Ltd, Monrovia, Liberia
00/1984: Overført til New Eastern Ltd( Fairfield, Maxwell Services Ltd) Monrovia, Liberia
00/1985: Solgt til Aquastar Nav. SA, Monrovia, Liberia
06/1989: Solgt til K/S Smedvig Tankers V( Peder Smedvig A/S) Stavanger, nytt navn VESTRI
06/1989: Innmeldt NIS nr 572 LASZ2
05/1993: Overført til Vestri Shipping Inc( Smedvig Tankskips A/S) Stavanger
07/1994: Ommålt: Brutto: 59.041 tonn. Net: 28.220 tonn
10/1995: Overført til Vestri Shipping Inc( Bona Shipping A/S) Stavanger
04/1996: Solgt til Bona Shipholding Ltd( Bona Shipping A/S) Oslo, nytt navn BONA RAINBOW
05/1998: Solgt til Soponata Tankships Ltd( Recrutamento de Tripuleacoes e Gestao do Navios Ltda ) Monrovia, Liberia, nytt navn DONDO
06/2001: Solgt til Trade Ocean Co Ltd ( Marine Management Services M.C.) Valetta, Malta, nytt navn UNITED RELIANCE
09/2003: Solgt til India for opphugging. Ankom Alang den 24/9-2003.
Maskineri:
Dieselmotor, 2takt enkeltv., 6-sylinder, diameter 900 x 1.900 mm. Sulzer lisensbygget ved Ishikawajima-Harima Heavy Industries, Aioi, Japan.