v/H. Larsson-Fedde
11/1952: Levert som THORVARD til Thor Dahls Hvalfangerslsk. A/S( A/S Thor Dahl) Sandefjord
00/1965: Solgt til Bodø Sildoljefabrik ( Br. Torrissen ) Bodø
00/1966: Overført til Ole Torrissen & Sønner, Halsa, Bodø, nytt navn MELØYVÆR
00/1967: Ny motor: Deutz BHK 1500 Fart: 10,5 knop
00/1969: Forlenget 21.0'- Dødvekt:1.000 t. Brutto: 708 t. Net: 331 t. Dim: 56,11m- 9,05m- 5,57m
00/1976 Solgt til A/S Jakobsen & Sønner, Tromsdalen, Tromsø, nytt navn TORSON
00/1981: Solgt til Polar Offshore A/S ( Odd Sigvald Olsen A/S) Tromsø, nytt navn POLARSON
06/1982: Overført til Polarson A/S K/S( Odd Sigvald Olsen A/S ) Tromsø
00/1982: Ombygd til Standby skip ved Karmøy Mek. Verk., Kopervik. Brutto: 839 tonn. Net: 524 tonn
09/1983: Overført til Polarson A/S K/S ( Polar Offshore A/S) Tromsø
10/1989: Solgt til Simon Møkster, Stavanger, nytt navn STRILVARD
07/1993: Overført til P/R Stril Surveyor ANS ( Simon Møkster Shipping A/S) Stavanger
07/1997: Ommålt: Brutto: 843 tonn. NET: 280 tonn
01/1997: Overført til Stril Surveyor A/S, Stavanger
04/2001: Overført til Simon Møkster Rederi A/S, Stavanger
04/2001: Overført til Team Møkster A/S, Stavanger
06/2004: Overført til Team Møkster A/S( Simon Møkster Shipping A/S) Stavanger
09/2005: Solgt til Naval Custody Prestige Shipping SA, Panama, nytt navn EVA II
00/2022: Still in service/ Fremdeles i fart