v/H. Larsson-Fedde
11/1927: Levert som HERKULES I til Hvalfanger A/S Vestfold( Johan Rasmussen & Co) Sandefjord
06/1934: Solgt til Vestfold Whaling Comp Ltd., London, UK. nytt navn VESTFOLD IV
09/1935: Overført til Vestfold Corp., Panama
06/1939: Solgt til Walter Rau, Neusser Ölwerke A/G( Neuss A/G) Bremen, nytt navn RAU XI
00/1940: Rekvirert av Die Deutsche Kriegsmarine, Tyskland
00/1945: Overført til Walter Rau, Neusser Ölwerke A/G, Bremen, Tyskland
00/1950: Solgt til Hans O. Vindenes, Bergen, nytt navn ANNA G
00/1950: Ny motor: Alpha BHK 360 NHK 56 Fart:
00/1956: Ny motor: Alpha BHK 720 Fart: 12,8 knop
00/1957: Forlenget 25.5'- Brutto: 342 tonn. Net: 146 tonn. Dim: 43,67m- 7,35m- 4,55m
00/1974: Solgt til Henry Kalve, Bakkasund, Bergen, nytt navn GRETHE KALVE
00/1980: Solgt til Simon Møkster, Stavanger, nytt navn STRILMØY
07/1981: Ombygd til Standby fartøy: Dødvekt: 300 tonn. Brutto: 393 tonn. Net: 213 tonn
09/1993: Overført til Simon Møkster Shipping A/S, Stavanger
07/1994: Ommålt: BRUTTO: 387 tonn. NET: 116 tonn
04/1997: Overført til Simon Møkster Rederi A/S, Stavanger
04/2001: Overført til Team Møkster A/S, Stavanger
05/2004: Solgt til Scandinavia Metall A/S, Stord, Stavanger
06/2004: Opphugget den 28/6 og slettet den 22/9-2004