v/H. Larsson-Fedde.
00/1857: Levert som RAP til Fried. Otto & Søn, Farsund
i/1860: Solgt til H.P. Eide, Farsund
i/1862: Solgt til Fredrik. A. Otto m.fl., Farsund
00/1864: Overført til H. P. Eide m.fl., Farsund
00/1865: Overført til Fredrik A.Otto m.fl., Farsund
00/1867: Solgt til O. Reinertsen m.fl., Farsund
00/1868: Overført til O. Reinertsen m.fl., Haugesund
03/1869: Solgt til T. Eide m.fl., Haugesund
10/1871: Solgt til O. C. Wærenskjold, Larvik
01/1873: Solgt til O. A. Skavrager m.fl., Brevik
12/1875: Overført til N. A. Skavrager m.fl., Brevik
00/1880: Solgt til J. E. Lehmkuhl, Bergen
00/1890: Havarerte i Ofoten i sterk storm. Kjøpt som vrak av Schøllber & Bradseth, Bodø
00/1916: Innsatt motor: Bolinder BHK 50
00/1916: Ommålt: BRT:114 tonn. NET: 74 tonn. Dim: 87.9'-22.7'- 10.9'
04/1919: Solgt til Chr. Fredriksen, Melbu, Stokmarknes, nytt navn RAPP II
00/1934: Overført til Hadsel Sparebank, Melbu
00/1936: Solgt til J. Angell & Sønner, Svolvær
00/1937: Ombygd:Brutto:148 t.Net:82 t. Dwt:200 t.Lgd.91.2'
00/1938: Ny motor: Scandia BHK 130 Fart: 8 knop
00/1968: Solgt til Angell Hopen A/S ( Einar Angell ) Svolvær
05/1970: Solgt til Johan Pettersen, Hennes, Svolvær
10/1972: Sank etter lekkasje den 1/10-1972 nord av Landegode på reise
Bodø til Stamsund med bygningsmatrialer