5.11.1970 - Levert fra AB. Finnboda Varf, Tsockholm til P/R Mignon, Stockholm(Wallenius rederiet) - MIGNON
20.6.1972 til 14.8.1972 - Bortchartet til Viking Line, i fart mellom Kapellskär - Nådendal.
8/1974 - Solgt til Nils Hugo Sand, Oslo - nytt navn - NOPAL SHORE
10/1977 - Registret på K/S Vapore & Co. Oslo - nytt navn - SAND SHORE
1986 - Solgt til Zamora Ltd.(Kotka Merchant, Finland) / Nassau, Bahamas - nytt navn - ALBACO STAR
1987 - Nytt navn - MARACAY
1988 - Solgt til Sarasin Maritime Ltd, Nassau, Bahamas - nytt navn - KIRK STAR
13.9.1991 - Beslaglagt av det Amerikanske tollvesenet i Houston, USA efter det at det ble funnet smuggelgods ombord.
4/1992 - Solgt til Salty Dog Ltd, Nassau, Bahamas - nytt navn - WEI RIVER
6/1992 06. Solgt til L.S. III, SA, Puerto Cortes, Honduras - nytt navn - LUCKY RUNNER
1995 - Solgt til Valona Shipping Ltd, Valletta, Malta.
30.4.1996 - I Arrest i Tuzla, Tyrkia.
1996 - Rapportert solgt til Victory Navigation Ltd, Valletta, Malta och skulle få navnet - VICTORY I, skjedde aldri.
2003 - Strøket av registerne.
Maskineri:
Dieselmotor 4SC SA, 16 cylindere diam. 450x550mm. Maskineri bygget ved Atlas Mak Machine Bau G.m.b.H. Kiel, Tyskland.