v/H. Larsson-Fedde.
08/1914: Levert som VULCANUS til Det Bergenske Dampskibsselskab, Bergen
Betalt: kr. 72.126,-
01/1959: Omdøpt MUSCA
05/1959: Solgt til Ole G. Økland P/R, Haugesund, nytt navn ØKLANDSNES
00/1960: Ny motor: Wichmann BHK 150 Fart: 8 knop
00/1960: Ombygd til lasteskip. Forlenget 29.6'- Dødvekt: 203 tonn. Brutto: 158 tonn. Net: 69 tonn DIM: 31,08m - 6,70m - 3,13m
12/1966: Solgt til Arne Gismarvik, Kopervik, nytt navn KOPERVIK
04/1972: Solgt til Arne Vik P/R, Bergen
00/1973: Ny motor: General Motors BHK 230
11/1976: Solgt til Karsten Kulshamar, Bergen
08/1980: Overført til P/R Kopervik ( Karsten Kulshamar, Stamneshella ) Bergen
08/1985: Omdøpt BØMLO
09/1985: Solgt til Arnold Hjort, Strusshamn, Bergen
10/1986: Overført til Jorunn Hjort, Strusshamn, Bergen
06/1991: Solgt til Svenn Tore Johnsen, Stamneshella, Bergen
04/1991: Solgt til Miljø og Gjennvinning A/S, Lauvsnes, Bergen
10/1995: Solgt til Sigmund Bjerksted, Hundvåg, Bergen
01/1996: Overført til Sigmund Bjerksted, Hundvåg, Haugesund, nytt navn SIGFART
09/1998: Solgt til Svenn Tore Johnsen, Stamneshella, Haugesund
03/2003: Solgt til Nordtang A/S, Vestbygd, Haugesund
06/2007: Solgt til Ronny Stabben, Nordstrøno, Haugesund
11/2010: Solgt til Løkeland Eiendom A/S, Atløy, Haugesund
01/2012: Solgt til Scandinavia Metal, Eldøyane, Stord for opphugging