v/H. Larsson-Fedde.
12/1971: Levert som OLAV RINGDAL til Ringdals Rederi A/S & Olav Ringdals Tankrederi A/S (Olav Ringdal ) Oslo
00/1975: Overført til Olav Ringdal P/R, Oslo
00/1976: Overført til S/E Olav Ringdal ( Olav Ringdal ) Oslo
00/1977: Overført til S/E Olav Ringdal ( Stove Shipping ) Oslo
11/1978: Solgt til K/S Nego Victoria A/S ( Wallem & Co A/S ) Bergen, nytt navn NEGO VICTORIA
03/1984: Solgt til Seatramp Co Pte Ltd( Sembaeang Johnson Management ) Singapore
00/1986: Overført til Seatramp Co Pte Ltd( Northsouth Shipmanagement Ltd) Singapore
04/1987: Solgt til Sincere Nav Corp ( Oak S.S. Co Ltd) Kaohsiung, Taiwan, nytt navn BAO HSING
00/1991: Solgt til Oncomming Shipping Co Ltd( Uniship Shipping & Trading SA) Limassol, Cypros - nytt navn BELEM
02/1994: Solgt til India for opphugging. Ankom Alang den 11/2-1994.
Maskineri:
Dieselmotor, 2-takt/enkeltv., 8–sylindret, syl. dim.: 900 x 1.550 mm.Maskineri bygget ved Sulzer Bros Ltd, Winterthur, Sveits.