v/H. Larsson-Fedde
04/1984: Levert som TENRYO MARU til Wakamatsu Kaiun K.K., Numakuma, Japan
00/1987: Solgt til Baltic Current Inc( A/S N.R. Bugge) Monrovia, Liberia, nytt navn BALTIC CURRENT
00/1987: Ombygd fra bulkskip til tankskip: Dwt:40.890 t. Brutto: 25.457 tonn. Net: 11.966 tonn
05/1990: Solgt til K/S Labotank VII( A/S Laboremus) Oslo, nytt navn NORTANK BALTIC
05/1990: Innmeldt NIS nr 948 LAFZ4
00/1990: Overført til K/S Labotank VII ( I.M. Skaugen A/S) Oslo
02/1991: Overført til K/S Labotank VII( Skaugen Marine A/S) Oslo
11/1992: Overført til K/S Labotank VII( Bergshav Management A/S, Grimstad) Oslo
04/1993: Solgt til K/S Belgrace( Bergshav A/S) Oslo, nytt navn BELGRACE
08/1993: Overført til K/S Belgrace( Belships Co. Ltd Ships A/S) Oslo
02/2004: Solgt til Yasmine Investment Corp( Trustoil Tankers SA) Panama, nytt navn AQUAMARINE I
05/2010: Solgt til Bangladesh for opphugging i Chittagong 15/5-2010
Maskineri:
Dieselmotor, 2takt enkltvirkende, 6cylindret, diameter 600 x 1.944 mm. B&W maskineri bygget ved Mitsui Engineering & Shipbuilding, Tamano, Japan.