v/H. Larsson-Fedde
11/1983 Levert som MARINE RENAISSANCE til Oswgo Erie Corp, Monrovia, Liberia
00/1986: Overført til Oswego Erie Corp., Le Havre, Frankrike
00/1987: Overført til Oswego Erie Corp( Marine Transport Lines Inc) Le Havre, Frankrike
00/1988: Overført til Oswego Erie Corp( Marine Transport Lines Inc) Monrovia, Liberia
12/1989: Solgt til K/S Dido ( A/S Dione) Porsgrunn, nytt navn DIDO
12/1989: Innmeldt NIS nr 817 LACR4
03/1993: Solgt til Tsakos Shipping & Trading SA, Limassol, Cyprus, nytt navn TAMYRA
00/1994: Overført til Dimena Shipping Co Ltd( Tsakos Shipping & Trading SA) Limassol, Cyprus
00/2005: Solgt til Dimena Sh. Co Ltd( Eurasia International Ltd Partnership) Limassol, Cyprus
00/2006: Solgt til Zhen Hua 13 Sh.Co Ltd( Shanghai Zherhua Sh.Co Ltd) Kingstown, St. Vincent & The Grenadines, ombygd til Heavy Load Carrier,nytt navn CHEN HUA 13
09/2018: Solgt til Natalia Shipping Ltd., Moroni, Comorene, nytt navn ZHEN 3
09/2018: Solgt til Pakistan for opphugging. Ankom Gadani Beach 16/9. Påbegynt den 26/9-2018
Maskineri
Dieselmotor 2 takt enkeltvirkende - 8 cylindere diam. 670x2700mm.
Maskineri bygd ved Mitsui Engineering & Shipbuilding Co.Ltd. Tamano, Japen.