v/H. Larsson-Fedde
06/1972: Levert som ILKKA til Alander Frachtschiff K/G, Hamburg, Tyskland
00/1978: Solgt til Tejo Leasing Ltd., London, UK
00/1979: Solgt til Javelin Shipping Co. Ltd., London, UK, nytt navn LAGAN BRIDGE
00/1980: Solgt til Parang Shipping Ltd., London, UK
12/1980: Overført Parang Shipping Ltd( Triport Ferries Ltd) London, nytt navn LADY TONE
00/1982: Solgt til Cenargo Ltd( Triport Ferries Ltd) Hamilton, Bermuda
00/1983: Omdøpt MERCHANT NAVIGATOR
10/1985: Solgt Commonwealth Shipping Ltd., Panama, nytt navn CANADA'S TOMORROW
00/1987: Solgt Canada's Tomorrow Discovery Corp., Ottawa, Canada
05/1990: K/S Geomaster ( A/S Geoconsult) Bergen, nytt navn GEOMASTER
05/1990: Innmeldt NIS nr 951 LAHP4
04/1991: Utmeldt NIS LDYS
08/1991: Innmeldt NIS nr 1115 LDYS3
06/1994: Ommålt: BRUTTO: 6.109 tonn. NET: 1.833 tonn
03/1996: Solgt James Fisher & Son( Lund, Mohr & Giæver Enger A/S) Bergen
09/1996: Solgt United Arab Emirates Telecommunication Corp, Abu Dhabi, United Arab Emirates, nytt navn UMM AL ANBER
00/1998: Oberført Emirates Telecommunications Corp.Etisalat, Abu Dhabi, United Arab Emirates
05/2007: Overført Emirates Telecomminications Corp ( E-Marine PJSC) Abu Dhabi
00/2013: Overført til E-Marine PJSC, Abu Dhabi, United Arab Emirates
00/2018: Still in service/ Fremdeles i fart