v/H. Larsson-Fedde
00/1915: Levert som FRISO til Gebroeders J. & J. Roelofs, Rotterdam, Holland
03/1917: Solgt Porsgrunds Kul & Lægterkompani A/S, Porsgrunn, nytt navn FRISK
01/1926: Solgt til Skien Lægter og Bugserkompani A/S, Skien
04/1934: Solgt til Tinfos Papirfabrik, Skien
04/1940: Rekvirert av Die Deutsche Kriegsmarine
00/1945: Tilbakelevert Tinfos Papirfabrik, Skien
00/1959: Ommålt: BRUTTO: 47 tonn. NET: 0 tonn
06/1962: Solgt til Petter M. & Lars M. Berge, Ølensvåg, Bergen
09/1962: Solgt til Per Larsen, Io, Bergen
00/1962: Ombygd til fraktebåt i Ølensvåg: Brutto: 49 tonn. NET: 24 tonn
00/1962: Ny motor: Wichmann BHK 40 Fart:
00/1970: Ny motor: Normo BHK 120 Fart:
00/1975:Ombygd i Hjelmås
06/1976: Ommålt: BRUTTO: 94 tonn. NET: 45 tonn
06/1976: Solgt til P/R Frisk( Olav Bruknapp, Sæbøvågen) Bergen
04/1980: Overtført til Arne Bruknapp, Flatøy, Bergen
01/1983: Solgt til Jarle Stabben, Tømmervåg, Bergen
01/1984: Solgt P/R Bruknapp( Olav Bruknapp, Sæbøvågen) Bergen
02/1998: Overført Bruknapp Betong A/S, Alversund, Bergen
10/2007: Solgt til Ståle Kristoffersen, Vedavågen, Bergen
05/2010: Solgt til Ole Bergsted, Tananger, Bergen
08/2016: Solgt til Danmark, videre skjebne ukjent