v/H. Larsson-Fedde.
09/1971: Levert som STUBBENKAMMER til Deutsche Reichsbahn, Sassnitz
12/1983: Solgt Fosen Mek. Verk. A/S, Rissa, Tr.heim, nytt navn FRENGENFJORD
00/1984: Ombygd: BRUTTO: 6.665 tonn. NET: 3.182 tonn
06/1984: Solgt A/S Team Askøy-Bergen, Kleppestø, Bergen, nytt navn KYSTVEIEN
00/1985: Ny motor: Wichmann BHK 5653 Fart:
05/1988: Solgt K/S A/S Scandi-Line, Sandefjord, nytt navn BOHUS II
10/1991: Overført Vard A/S ( Scandi Line A/S) Sandefjord
04/1994: Solgt Elcana Maritime Inc( Star Cruidse Sendinan Berhad) Panama nytt navn SUBIC ADVENTURE
11/1995: Solgt Bastø Fosen A/S, Trondheim, nytt navn EINAR TAMBARSKJELVE
12/1997: Solgt Consolidada de Ferrys C. A., Pampatar, Venezuela, nytt navn PETRONILA MATA
00/2018: Still in service/ Fremdeles i fart