v/H. Larsson-Fedde.
00/1913: Levert som TELEGRAAF XVII til NV Cornelder & Zonen Scheepsagentur, Rotterdam, Holland
07/1918: Solgt til A/S Alfa ( B. L. Børresen) Stavanger, nytt navn UTSTEIN
00/1923: Solgt til Indkjøpslaget Neutral, Stavanger
00/1931: Overført til Indkjøpslaget Nøitral, Stavanger
00/1948: ny motor: Bolinder BHK 150 Fart: 7,5 knop
00/1949: Solgt til Arnold Myrdal & Per Sanne, Sandnes
01/1952: Solgt Børresens Rederi A/S ( Jacob Børresen) Oslo, nytt navn BØRRE
01/1954: Solgt til D/S A/S Siljord ( Nils Halvorsen A/S) Porsgrunn
00/1958: Overført Nils Halvorsen A/S, Porsgrunn
02/1964: Solgt til Leif Andersen, Kragerø
00/1967: Ny motor: General Motors BHK 242 Fart: 9 knop
12/1979: Solgt til Sverre Kristian Eikenes, Kragerø
00/1980: Ombygd: Brutto: 122 tonn. NET: 61 tonn. Lgd: 31,85m
07/1982: Solgt til Olle Hector, Oslo
04/1986: Solgt til Marthin Bjellvåg, Kårvåg, Kr.sund N, nytt navn BJELLVÅG
11/1988: Solgt Akva Laks A/S, Vestsmøla, Kristiansund N
00/1989: Avrigget ved Flatsetsund Verft, Frei og deretter senket i Halsafjorden