v/H. Larsson-Fedde
00/1904: Levert som Terje Viken til A/S Lauritz Madsen, Borgund, Ålesund
00/1916: Solgt til Eliseus Moldenes, Hareid, Ålesund
00/1918: Forlenget 11.7' ved Rosenborg Mek. Verk.,Stavanger. Brutto: 77 tonn. Net:25 tonn
00/1924: Solgt til Emil Sørheim P/R, Volda, Ålesund
00/1925: Solgt til Bjarne & Ingolf Moldenes, Hareid, Ålesund
00/1926: Solgt til Johan Pilskog P/R, Hjørungavåg, Ålesund, nytt navn - HAVDUR II
00/1929: Overført til Johan Pilskog, Ålesund
00/1932: Overtatt av Aalesund Kreditbank under likv., Ålesund
00/1933: Solgt til A/S D/S Lyngøy, Ulsteinvik, Ålesund, nytt navn - LYNGØY
00/1938: Solgt til Jon R. Vik, Ulsteinvik, Ålesund
00/1940: Solgt til Leonard Tjervåg, Tjørvåg, Ålesund, nytt navn - DØNNING 2
00/1947: Ombygd av M. Kleven, Ulsteinvik. ny motor: Bolinder BHK 80
00/1948: Overført til Leonard Tjervåg & Sigurd Strand, Fosnavåg, Ålesund, nytt navn - SANSIBAR
00/1949: Overført til Sigurd & Severin Strand, Fosnavåg, Ålesund
00/1949: Ny motor: Hjelset BHK 120 Fart:
00/1952: Solgt til P/R Sigvald Kongsvik, Tysnes, Ålesund
00/1954: Solgt til Gunnar K. Kvalsvik P/R, Kvalsvik, Ålesund, nytt navn - BARMNES
00/1957: Ny motor: Normo BHK 210 Fart:
00/1967: Solgt til Veblungsnes Sandtak, Veblungsnes, Ålesund
00/1975: Solgt til Finn Waagene P/R, Kumle, Ålesund
00/1979: Solgt til Einar Sellevåg, Dalsøyra, Ålesund
08/1984: Solgt til Leif Myklebust, Bergen, Ålesund
12/1984: Solgt til Odd Stabben, Tømmervåg, Ålesund
06/1985: Solgt til Kees Koeman, Holland for omygging til seilfartøy, nytt navn - PACIFIC SWIFT
Videre skjebne ukjent/ Further information unknown