v/H. Larsson-Fedde
06/1934: Levert til Grosser Kurfürst Heringsfischerei A/G, Emden,Tyskland - D. DREESMANN PENNING
00/1939: Rekvirert av Die Deutsche Kriesmarine som V 1210 og senere V 1504
00/1945: Tilbakelevert Grosser Kurfürst Heringsfischerei A/G, Emden, Tyskland
04/1957: Solgt til Frithjof Fredriksen & Albert Edvardsen, Vedavågen, Kopervik, nytt navn - GÅNGHOLM
00/1961: Solgt til Lars Stokka P/R, Siggjarvåg, Haugesund, nytt navn - LYNGØR
00/1961: Ny motor: Wichmann BHK 300 Fart 9,5 knop
03/1971: Solgt til Manfred Stølen & Anders Stokka, Mosterhamn, Haugesund
07/1972: Solgt til Tor Jan Sønstabø P/R, Espevær, Haugesund, nytt navn - SØNNODD
12/1976: Solgt til P/R Johan Haanes, Rovde, Ålesund, nytt navn - VESTODD
02/1983: Solgt til Arnt M. Bøe, Bøfjorden, Kristiansund N, nytt navn - ARNE MARIUS
04/1987: Solgt P/R Gunvald & Rune Sundsøy ( Gunvald Sundsøy, Kalvåg) Florø,nytt navn - FRØYSJØ JUNIOR
08/1987: Omdøpt - FRØYSJØ
03/1988: Solgt til Helge Tysse, Tyssebotn, Bergen, nytt navn - FJORDSYN
06/1991: Solgt til Aslak Dyrkolbotn, Tyssebotnen, Bergen
06/1992: Solgt til Fraktservice A/S, Ørsta, Bergen, nytt navn - ARILD
05/1998: Solgt til Hadar Kystfrakt A/S, Hareid, Bergen
07/2000: Solgt til Tallo A/S, Smøla, Bergen
08/2001: Solgt Hardbrown, Belize
00/2002: Ukjent eier og flagg
00/2018: Still in Lloyds, without port and flagg