v/H. Larsson-Fedde.
07/1948: Levert som K.G. MELDAHL til K.K.Rasmussen Rederi A/S( K.K.Rasmussen) Sandefjord
11/1949: Solgt til Skibs A/S Abaco, Aruba, Astrea & Noruega ( Leif Høegh & Co. A/S ) Oslo, nytt navn HØEGH CLAIR
01/1955: Solgt til Skibs A/S Vilhelm Torkildsens Rederi( Vilh. Torkildsen) Bergen, nytt navn UTSIRA
02/1960: Solgt til A/S Egelands Verk( Th. Brøvig) Farsund, nytt navn CECILIE BRØVIG
01/1968: Overført til Th. Brøvig & Co., Farsund
05/1968: Solgt til Hyundai International Inc.,Inchon, Korea, nytt navn ATLAS PIONEER
05/1972: Solgt Taiwan for opphugging. Ankom Kaohsiung 29/5-1972
Skipsførere:
A. Konow,
O. Hagerup-Nilsen
Alf Thisland
B. Belland
E.W. Nakkestad
Th. Jakobsen
S. Abrahamsen
R. Syvertsen
Maskineri:
Compound dampmaskin, (dobbel compound) 4cylindere, diameter 2 x 17,7”–2 x 42,5”. Maskineri bygget ved Fredriksstad Mekaniske Verksted, Fredrikstad.