v/H. Larsson-Fedde.
9/1919: Leo Fijn van Draat, Amsterdam, Holland - SIGNEMIN
/1922: Skibs A/S Stabil (C.B.Nielsen) Skien - SIGNEMIN
2/1923: omdøpt - NYSTRAND
3/1924: D/S A/S Tron( Jac. Jacobsen) Kristiania - TRON
6/1925: A/S Nordlandslinjen( B. Nilsen) Harstad - SIGURD HUND
/1929: A/S Nordlandslinjen( O. Jacobsen) Harstad - SIGURD HUND
/1931: Skibs A/S Nordsjøfart( Eivind Hoel) Oslo - SIGURD I
/1932: Skibs A/S Nordsjøfart( W.Asbjørnsen)Oslo - SIGURD I
/1932: Rederi A/S Esbensens Rederi(W.Esbensen)Oslo - SIGURD I
6/1935: Rederi A/B Nordø(W. Grosche)Øregrund, Sverige - NORD
/1951: Sten A. Olsson, Gøteborg, Sverige - NORD
1/1952: Rederi A/B Bjørnø(L.Pettersson)Bleket,Sverige - BJØRNØ
/1952: ny motor: Fr.havn Motorfabr. BHK 360 Fart: 8 knop
10/1955: Salvatore Tandurella,Torre del Greco, Italia - MARISALVA
/1965: Antonio Schiano di Cola, Napoli, Italia - MARISALVA
11/1965: Grunnstøtte 27/11 på Ele des Embiez utenfor Toulon på reise Lisboa til Marina di Carron.Brakk i to den 30/11. Total havari
Maskineri:
Dampmaskin - 3 cylindere diam. 11 1/2", 17 7/10" & 29 1/2"-19 7/10".
Maskineri bygget ved D. H. Landeweer & Zoon, Martenshoek, Holland.