v/H. Larsson-Fedde.
05/1981: Levert som VIKING LADY til K/S Olsen Daughter Tank A/S( Sophie Helene Wigert) Oslo
04/1983: Overført til K/S Olsen Daughter Tank A/S ( Røed & Partners A/S ) Oslo , nytt navn MORNING LIGHT
03/1984: Solgt til K/S Vivita A/S ( A/S Uglands Rederi, Grimstad, nytt navn VIVITA
04/1986: Solgt til Monet Shipping Corp( A/S Ugland Rederi) Manila, nytt navn BEATRICE
03/1988: Solgt til Transpetrol Tanker Chart. Pte. Ltd, Singapore, nytt navn FIDELITY
00/1990: Solgt til Fidelity Shipping Pte. Ltd ( Wallem Shipmanagement Ltd) Singapore
00/1994: Overført til Fidelity Shipping Pte. Ltd ( Wallem Ltd ) Singapore
00/2004: Solgt til Mature Services Inc ( Delfi SA ) Monrovia, Liberia, nytt navn HIGH FIDELITY
06/2005: Solgt til Oil Angel Shipping Pte. Ltd( China Chance Shipping Ltd) Monrovia, Liberia
04/2008: Overført til China Chance Shipping Ltd, Funafuti, Tuvalu, nytt navn HERA
05/2008: Solgt til Bangladesh for opphugging. Ankom Chittagong den 15/5-2008.
Maskineri:
Dieselmotor, 2takt, enkeltvirkende, 6 cylindere diam. 760x1550mm. Lisensbygget Sulzer ved A/S Horten Verft, Horten.