v/H. Larsson-Fedde.
05/1914: Levert som ERIK ASK til Erik Stenerud, Skien
00/1915: Solgt til A/S Transit ( A. Johnsen ) Skien, nytt navn UNION V
00/1916: Solgt til Ingolf Bjørnstad, Bergen
00/1917: Solgt til Arendal Smelteverk, Arendal, nytt navn STORENG
00/1919: Solgt til A/S Transit ( A. Johnsen ) Skien
00/1919: Solgt til Den Norske Amerikalinje A/S, Kristiania, nytt navn IDEFJORD
00/1920: Ny motor: Skandia BHK 240.
00/1921: Omdøpt LILLEFJORD
12/1923: Solgt til Eskilstuna Nya Rederi A/B, Eskilstuna, Sverige, nytt navn TUNA
00/1925: Ny motor: Bolinder BHK 80 Fart:
07/1926: Solgt til Eskilstuna Rederi A/B ( Jac. Svensson ) Eskilstuna, Sverige
00/1931: Overført til Eskilstuna Rederi A/B ( Edw. Lindwall ) Eskilstuna, Sverige
00/1939: Solgt til Rederi A/B Erab, Eskilstuna, Sverige
03/1946: Solgt til Einar Lundgren, Gøteborg, Sverige
11/1946: Solgt til Førsækrings A/B Fylgia, Stockholm, Sverige
02/1947: Solgt til John Sørman, Stockholm, Sverige
00/1947: Ombygd Karlstad Varv, ny motor: Skandia BHK 210 Fart 8 knop.
05/1948: Solgt til Rederi A/B Robur ( Gøsta Hørgren ) Stockholm, Sverige
05/1951: Solgt til Fritz Hilding Bergstedt m. fl., Sannås, Sverige
00/1955: Solgt til Anders Karlsson P/R, Sannås, Sverige
01/1957: Solgt til Helge Kællsson P/R. Lidkøping, Sverige
06/1961: Solgt til Marcus Edlund P/R, Norrkøping, Sverige
09/1964: Solgt til Gøsta Johansson, Vadstena, Sverige
11/1975: Solgt til Agnar Harald Johansson, Gøteborg, Sverige
06/1976: Solgt til Ralf Ingemar A. Johansson, Gøteborg, Sverige
00/1982: Solgt til Carlos Gumbs, St. Maarten, Nederlansk Antillene
00/1994: Utgått Lloyds-Eksisterer under tvil.
Maskineri:
Petroleumsmotor bygget ved Werf t`Kromhout, D. Goedkoopje, Amsterdam, Holland.