v/ Håkon Larsson-Fedde, Farsund
BYGD SOM TRESKIP
01/1942: Levert som MMS 92 til The Royal Navy, UK (som minesweeper)
05/1946: Solgt til Valdemar Skogland, Haugesund
00/1946: Solgt til A/S Rosenberg Mek. Verk., Stavanger
09/1948: Solgt til Skibs A/S Kimmo ( T. Jensen ) Kristiansand S, nytt navn KIMMO
09/1948: Ombygd ved Høllens Skipsverft, Søgne
00/1948: Ny motor: Grenaa BHK 180 Fart: 8,5 knop
02/1960: Overført til T. Jensens P/R ( Torleif Jensen ) Kristiansand S.
06/1962: Solgt til Darre Brekke A/S, Kristiansand S.
01/1963: Solgt til Agnar & Hjalmar Fonnes, Fonnes, Kristiansand S.
00/1971: Overført til Agnar Fonnes, Fonnes, Bergen
00/1985: Lå som flytende høyløe i Solund
08/1999: Slettet den 23/8 som kondemnert
Maskineri:
Dieselmotor Crossley
Ny motor 2 takt. enkeltvirkende -2 cylindere diam. 350 x 410mm.
Grenaa Motorfabrikk, Grenaa, Danmark.